Tuesday, February 5, 2013

Sorry deh!

                                                 

Aik?kenape tetibe je ade minah ni?.hA!.koang mesti terpk kan.cer pk cer pk.haha.Actually sebagai seorang sahabat,Aku nak mintak maaf sesangat kat ko myda sebab tak dapat nak tunaikan hajat ekau yang lebey kurang same ngan aku.(ayat memujuk).hehe.Nak tahu  tak pe hajatnye?

1-Pergi ICT(hajat di hati memang teringin nak poi sebab ade salji.)
2-Pergi KL sesame ngan Pipah!
3-Jejalan dekat putrajaya (aku rase macam bosan and tak de pape pon kat sini)

Nampaknye bukan rezeki kite la ye cik mida.hehe.Nanti abez sem 2 ni kite g jejalan puas2 okey?Aku nak kumpul duit elaun dulu,then boleh la enjoy sepuas-puasnyer!.

                                     
              

       Lawa tak?.haha.That is my BABY!.Kerete ni la yang selalu jadi mangse keadaan untuk kemane2.Walaupun aku da kahwin,aku takkan tukar sebab kerete ni COMEL macam tuannye(perasan jap).SOrry baby.NApe tetibe aku cite sal BABY ni?.haha.dA sape suh dye comel sangat.Banyak kenangan dengan Baby ni.Nak tahu cmne aku ley dapat?.Senang je.AYah aku kate time aku SPM dulu,kalo aku da ade lesen,BABY ni akan jadi milik aku.SO,i've prove it.Now,i'll take care my bABY.Macam mana dengan ayah pulak?Pergi kerje dengan ape?Cam mane nak pgi jejalan?.Jangan risau,ayah guna kereta dia la.Andai kate la kan kalau abAng aku pon ade lesen kerete,memang berebut la jawabnye.NAseb baik die ade lesen motor je.

Lepas sem 2 ni,aku akan bawak BABY aku dengan my besties per jejalan yer.!#tak sabar+ debar-debar.

XOXO.Publish!

No comments:

Post a Comment