Tuesday, February 5, 2013

Photoshoot

Hello hello hello hello.Lupe plak aku nak cite semalam.Sebelum cuti pertengahan UPS ni,praktikum kitorang ade fotoshoot di kolej!Kau ade?.hahaha.Demand tak?.Tak tahu la kenape and berapa kali aku nak bagi tahu yang aku terlampau andteramatlah bahagia berada di kolej.Sumpah!kawan2 kat sane amatlah sporting glerr.



#Time ni aku tengah dmam teruk.tapi disebabkan sokongan yang diberi oleh kawan-kawan yang laen,aku gagahkan diri untuk berfotoshoot ni.Balik je hostel terus pengsan.Esok pagi tu,barulah aku pergi ke klinik.hadoiii..full la plak ayat melayu aku taip ni.:D

                                        

Nampak tak dua orang ni?.First time aku nampak gambo ni,terus diam aku.(dalam hati gelak).Aku pon tak paham nape la style gini dorang wat.hahaha.Dah kebohsanan melanda la tu. :P.XOXO.Publish!

No comments:

Post a Comment