Wednesday, February 27, 2013

Happy

  











Assalamualaikum.

Sebelum aku cite pape kat korang.Firstly,aku nak cerita kan sorang kawan aku yang telah di prank sendiri oleh aku yang suci ni gara-gara menyambut hari jadi nye walaupon hari jadi die tu da      sebulan da.hahaha.memang sengaje gitu.Sampai nanges mengalahkan aku yang begitu hati sensitif.      

                               
                                    

                                                            SIRIN                                                                                                 

Untuk memujuk hatinya yang begitu duka + lara itu aku pon menghadiahkanlah coklat(semata-mata nak pujok) tau tak korang coklat ape?ala..murah je.Lagipon tak de besar mane pon hadiah tu.Tengah pokai katekan time tu.



Sekarang ni pulak aku nak cite kan pasal hari keusahawanan pulak dan after hari keusahawanan ketua praktikum kitorang belanja AYAMAS!waaa.baek sungguh hati si Othman ni yer.Kalo korang nak tahu macam mane rupenye ade gambonye dekat post-post aku yang lepas.Ape yang aku dapat pampangkan dekat blog aku yang serbe sederhana ni adalah gambo kami semua deh.Banyak lagi sebernanyer tapi aku takot virus dari pendrive ni merebak that's y aku lotak cikit jo.





Ade salah satu gambo tu pandai-pandai la korang menyenget kan kepale yer.haha.tu je lah dari aku okey.XOXO.Publish!

No comments:

Post a Comment