Tuesday, February 5, 2013

Apekah?

Assalamualaikum!

Aku ta tau nak mula dari mana sebabnye banyak sangat cerita. Malaz nak update punye pasal.Macam-macam yang berlaku sejak da menjak ini.Okey!kite mulakan pembacaan kite dengan memanskan mate.haha.

ME,Naqtrah & Shira

Time ni aku balik ke Putrajaya,then hari isnin tu terus jumpe dua sahabat ini.PAda mulenye aku rase macam malaz tahap gaban nak keluar,yela bukan senang nak dapat cuti lame macam ni walaupun seminggu tapi dah Naqtrah telefon and ajak aku jumpe*padahal time tu aku baru bangun tido*.hee~~. 
Hello,budak matrik susah nak dapat cuti okey!

My little couSin

Saje je letak gambo tu.comel ka?.haha

Setakat ni aku dekat matrik happy sangat ade kawan yang sentiase membantu aku tapi tak semua.Paling aku benci orang yang hot temper.SUke sangat lepaskan kemarahan kat sesape je.Dulu pon aku ag hot temper jugak tapi boleh je kawal.Please la.DAH,tutup citer.Makin sakit hati bile teringatkan kembali.Hari tu aku exam UPS.ALhamdulillah,aku boleh jawab dengan tenang sebab berkat ALlah dan usaha aku sampai tak tidur selama 2 hari.Lepas tu,yang sedihnye laptop tak berfungsi dah gara-gara teman aku study.Dah dua laptop da.Ganas kan aku ni?haha.XOXO.Publish!





             

No comments:

Post a Comment