Wednesday, April 3, 2013

Happy Holiday!

Assalamualaikum..!!!

Ade orang tak dekat dalam ni?kalau ada aku nak masuk!kalau tak do pon eden nak masok jugak.hahaha.Sudah berbulan aku tinggalkan my hommy ni untuk tatapan umum.Wahai rakyat jelata beta sekalian,kali ini beta membawa khabar gembira.Mai la kongsi-kongsi dengan beta.BUkan senang nak jumpa aku happy cam gini.Dari tadi aku asyik membebel je tapi tak bagi tahu jugak.ayoyo.

Yolah.Eden ank bagi tahu ni,aku tak ingat la bila tarikhnya tapi yang pasti aku telah hang out with my practikum.Gempak sehhhh,.

.Nak tahu tak aku poi mane?.cer teka cer teka *da lapok la hantu kak limah punya slogan ni*.oppsss.First,our destiny is at Port dickson.We all BBQ at there.From 6.45 pm untill 1.00 a.m.WAH!.ape punya anak dare la ni.UMur da mencecah 19 tahun memang macam tu.

Second,we all go to Sunway Lagoon!!!!!!!!wohoooo..(tapi rabak weyh pergi).Mana tak nye masuk je RM100 for adult.Nak tak nak aku terpaksa lah berhutang.Lepas elaun keluar aku bayar balik.

                                            konvoi with kereta sewa.RM 130 untuk satu kereta.
                                                    Semuanya da kekenyangan


                                                                         Masuk

                                                             me with Syirin!
                                                            budak terencat!Hahaha


Actually banyak lagi gamba.Ade dalam 500+ gambar tapi line lembap sangat.Aku pilih mane yang dapat jo la.korang bayangkanlah seharian kitorang tak tido.Totally kos untuk pergi adalah RM200++ seorang.Tapi berbaloi la.Tak de banyak sangat keluar duit tu.LOVE YOU ALL!!



No comments:

Post a Comment