Tuesday, December 25, 2012

In a Week

Assalamualaikum.Hurmm.Da lame tak mengupdate blog sebabnye minggu lepas aku demam seminggu!agak perit la jgak tapi BEST sebabnye dapat perhatian dari budak-budak praktikum aku.waaaahhh.caring sungguh mereka.

                                                              A3P!

Sayang glerrr la kat korang.Dekat matrik ni banyak yang aku telah pelajari and bermacam-macam ragam orang yang aku lihat.yang paling penting sekali telah banyak memberi aku banyak pengalaman yang manis di sini.Korang ade?

Hari sabtu yang lepas Myda telah mengikut aku pulang ke kampung halaman aku yang paling menawan.hahaha*peerasan jap*.Pada malam tu pulak aku dan dia telah menghabiskan duit semata-mata nak makan spaghetti KENNY ROGER ROASTER.Jakun betul kitorang.Nyum nyum.Korang try la rase.Sedap gler weyh.

Aku balik je kolej tengok2 dua orang roomate aku pulak telak dijangkiti virus demam dan untuk pengetahuan korang virus itu telah disebarkan melalui aku sendiri.hahahahahahaha.*gelak jahat*Nak tahu tak sape roomate aku?



(iRa)

(atyn)

Itu lah mereka berdua.Dalam bilik aku ada tiga orang je termasuk aku.Lagi sorang tu da pergi sambung belaja dekat Mara.Memandangkan hari ini aku cuti,jadi kerje aku seharian adelah tido,tido,tido,tido.
The best and my hobby.hahaha.Tapi pagi tadi adela jugak aku pergi exercise.aku,pipah and myda pergi maen tennis.Dari jam 7:30 pagi sampai pukul 10.Al maklumlah dah lame tah berexersice sehingga menyebabkan berat aku pon bertambah tambah.

Thats all for today.XOXO.Publish!



No comments:

Post a Comment