Wednesday, December 12, 2012

CONGRATESSS

Hello hello hello hello...amal is here.hurm ape yang aku nak cite kat korang ea sebenarnye?.hahaha.Ape yang aku nak cakap adalah aku PAST tuk teruskan pengajian di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan sebabnye pointer aku dlm <3...> ha macam tu la.tak perlulah aku bagi tahu.Yang penting aku ada 'A' solid you.haha.bangga sebentar.Alhamdulillah.Selepas aku beritahu tentang result aku dekat ibuku,nak tahu tak ape mak aku post dekat FB?

SYUKUR ALHAMDULILLAH, TAHNIAH NURUL DARI IBU & AYAH DIATAS KEJAYAAN UNTUK SEM INI, TERUSKAN USAHA SUPAYA DAPAT MARKAH 4 FLAT PULA UNTUK SEM AKHIR YANG AKAN DATANG. DARI KEJAUHAN IBU DAN AYAH AKAN SENTIASA DOAKAN KEJAYAAN ANAK-ANAKNYA. INSYALLAH

Majukan mak aku ni.hahaha.Itu baru je dari ibu aku belom lagi dari ayah aku.Tetiba pagi tadi ayah aku hantar aku mesej.Tak pernah beliau hantar mesej dekat aku tetibe saje.

Assalamualaikum.TAHNIAH!!!.Usaha tangga kejayaan,tapi jangan lupa minta pada DIA.Sujud syukur.

*Terasa bangga sebentar.ni belom lagi aku dapat 4flatt.Andai kate aku dapat 4flatt la kan agaknye da ade da kenduri.haih.Baru sem 1.sem 2 adalah sem terakhir aku dekat matrik.lepas tu boleh la sambung degree!!!!yahoo.tak sabar la pulak.Lepas tu aku nak amek master.Time aku da kahwen baru aku amek Phd.Aku akan tetap coretkan kisah ku ini di blogger yang penuh dgn pembace yang agak cerdik lagi bijaksana.

                                                             *Muke bahagie :))))

ok lah.Nothing too say.XOXO.puBlish :)

No comments:

Post a Comment