Saturday, November 3, 2012

Touching





Haa.nampak video yang dekat atas tu?Buat kali pertama aku buat dengan sendiri dan jayanya and u know wat aku buat dalam 6 jam!.Lame kan?yela,aku masih mentah.haha.Aku tak tahu la nape je tetiba aku buat video ni.Maybe sebab aritu aku ade berbual dengan budak praktikum aku tu.nak tahu sape?

                                                                     OTHMAN

Nampak tak chef yang begitu tekun dan fokus dalam membakar ayam?.dia la yang aku cakap tu.Yela,cita-cita dia nak jadi chef,tapi mak dye suruh masuk matrik.so,memang susah la dia nak teruskan cita-cita dia sebagai chef.Macam ni citernye.Time tu dekat cafe A.dye tegur aku.

Othman:  Macam mane exam tadi?kau boleh buat tak?
Aku:       Alhamdulillah.Boleh la.
Othman:  Waa..confirm A la ni?
Aku:        ha,yang tu mustahil.haha.
Othman:  hurm. tengok je la mase sem 2 ni.tah jumpe tah tidak.

Weyh,OTHMAN!sedey la ko tau?.Kalau kau tak de nanti  tak meriah praktikum kite.hehe.


No comments:

Post a Comment