Thursday, December 13, 2012

LEFT DE ALL MEMORY

Haih aku tak tau la nak cakap ape lagi dekat member aku ni sorang.Kalo yer pon kau dah keluar dari 'sini' jangan la sampai kau putuskan hubungan silaturrahim. Perlu ke kau buat macam tu?Agak tacing dan terguris hati aku yang begitu lemah lembut ni apabila membaca status yang dye tulis.

Maafkan aku terpaksa buang kamu semua dalam hidup aku . Mungkin aku kejam . Tapi aku terpaksa . Jangan cari aku lagi . Aku dah remove kamu semua kat FB . Contact number pun dah delete . It's okay u all can find a better one . I'm okay here and don't hope we can meet again . I'll never , ex-friends :')

We (my ex-friends) are never ever ever getting back together . Hope u all can forget me immediately :) - Maxis SMS

Last request aku , jangan cari aku lagi . Anggap je aku ta pena wujud dlm hidup korang , my ex-friends

Kitorang ade buat salah ke kawan?Tak paham la aku dengan kau ni.Kita satu praktikum anggap kau macam Family dah.Senangla kau kata kene lupakan kau tapi kau tak faham ke begitu banyak nye kenangan kau dengan kitorang.



Tinggal kenangan :'(

#XOXO. Publish!



No comments:

Post a Comment