Monday, October 15, 2012

ENTAHLAH

Hello hello hello.amal in d room!haha.Firstly aku nk citer sikit ni.sikit je.xbanyak pon sebenanyer.Pagi tadi dengan malunye aku buat cikgu akaun aku marah!sebabnya aku lupa nak siapkan presentation tuk akaun .waduh!gimana aku bisa lupa ni ya?.First time kowt aku buat cikgu marah.hehe.SORRY CIKGU!dah tutup majalah.

Malam ni aku telah lakukan dosa yang begitu banyak sebab aku dah tipu ramai orang.haha.jahat tak aku?aku tipu dak aras aku.Aku kate aku nak pindah.WHAATTT??.dak sebelah bilik aku ni kecoh satu aras kate aku nk pindah.Habis bilik aku kene serbu malam tu.Aku kemas bilik je la kakak-kakak sekelaian.



                       
Inilah hasilnya setelah ditukar cadar,kemas buku,sapu bilik,kosongkan meja!sorry nampak sangat makanan banyak.Yela,makanan sekarang kan dah mahal. So,saje nak save budget.Penampalan yang ade pada dinding itu just abaikan saja yer.Itu semua nota-nota yang perlu aku pelajari.hehe.

Macam nilah hidup berdikari.so,adik-adik yang ada dekat luar sana siap sedia la ye untuk hidup tanpe bergantung pada ibu-bapa.


No comments:

Post a Comment