Wednesday, October 10, 2012

WHAATT??

Aku ade satu cite nk habak mai niii.hangat ke?adakah hangat sepeti hangitnye masakan telur goreng pertama aku?.haha.kantoi pulak.
                         Photo: Sirin Syuhaidah  Nurul Faridah Misjan Atin Amira ..haha.korang jangan jelez okey! :P . Myra Syahirah n Nur Syahira cm org korea x?
korang tau tak sape laki kat sebelah aku tu?mesti la korang tak tau kan sebab korang tak penah nampak dye.Dye lah laki paling hot sekali kat kmns.Nak tau tak sebab ape?.kalo rase tak nak tau sudah.duduk diam2 kat depan lappy/komputer korang tu.aku bagi tau sebab dye ea.sebab ramai kate rupe dye mcm korea sikit?whaatt??bak kate despicable me tu.haha.dah tu je sebernanye.

Semalam,9/10/12 aku bersama rakan2 seperjuangan tuk berperang dalam kmns ini telah menyambut befday beramai2(padahal da berbulan lepas).nampak tak keghairahan nk menyambut befday di isitu..Orang len duk sibuk mencapap dekat meja dengan buku doawang tapi aku n the gang mencapap dekat cafe.Terima Kasih kepada pak cik Cafe A kerana telah mensponser air laici JE.nanti aku upload pic pakcik tu ok.haha.
                        Photo
ade je bnyak gamb0 lagi tapi tak terambik pulak dekat member aku tu.nanti2 la ye.kalo aku rase tak tau nk tulis ape aku upload la pic bnyak2 lagi.

memandangkan awan dan cuaca agak menyebelahi dan telah mempengaruhi aku untuk tidur,dengan itu,dengan rasminye aku akan tidur tepat jam 11:15 malam.sekian.kbye!. ^_^

No comments:

Post a Comment