Friday, October 12, 2012

HOME SWEET HOME

Assalamualaikum..
yeah!!!akhiirnye ari ni dengan bangge dan tanpe berkate pape aku dapt pulang ke rumah dengan senyuman yang kepanjangannya tidak dapat tuk dijangkekan.haha. kau ade? 
Bberape hari yang lepas aku telah mendapat mesej drpd someone yang aku agk rindu tahap gaban weyh!

Amal,aku rindu kau.aku baca blog kau.haha kau update la selalu.hehe.-khairul syazwani-
                         Khairul Syazwani
aku rindu ko la giler.seriusly aku jelezz gler ngan dye sbb blog aku x sefamous ddye. :(.nampak tak kesdihan aku tu agak terselah disitu.haha.Yang pkai tudung biru tu ye kawan2.In this pic she's wth her lovely boyfren a.k.a husband.haha.itu tuk membuktikan yg dye da berpunyer okey.

Actually ari ni ade sewminar bisnes kat kolej aku dr tengah ari smpai petg.aku pegi ptg je.mlm aku mlz nk pegi sebb aku da bertemu ngan bilikku yang lame yer.Kesian dekat member2 aku dekat sane.sorry ye kawan2.haha.(padan muke!).Jahatnyer aku.aku sedar tu.bAK kate lecture akaun aku "ITS NORMAL".Okla.nak poi layan citer hantu tengah2 malam ni dekat tv9.tajuknya KeSURUPAN.Jmlah kte look together2.haha.jm.jm.jm.jm.

No comments:

Post a Comment