Friday, October 5, 2012

New Life

assalamualaikum..

waahh,da lame jgak ea xupdate blog yng kian usang ni.haha.bz la katekan.Aku?skang ni aku blaja kat KMNS(KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN).sumpah bez glerr..kat sini aku tak ade la jadi nerd macm dulu2 tu.Aku jadi giler2 weyh.Pada mulenyer aku ingat susah glerr subjek kat sini sebbab ramai yang kate kalo blaja kat matriks ni kene struglle lebey.agakla.mmg tiap malam muka aku da famous da dekat meja.berseri-seri muka aku dakat meja.katenye.hahaha.Mule2 aku ingt nak g blaja gak kat U,tapi memakan mse yg agak lame tuk amek degree nant.so,aku juz stahun je la pastu trus wat bachelor.insyaAllah kalau ade rezeki aku wt akaun first class.sebbab besenye dak matrik kalo pat subjek lelong pon dowang still akan pat first class pnye.jgn risaula.dak diploma bersusah payah nk pat kan first class,tp dak matrik,sng je.So,thats why aku tolak tawaran perakaunan frm uitm.Kat matrik elaun pun still masyuk.rm 250/sebulan.so,pandai2 la berjimat sbb korang nanti duit akn habis dekat matrik je la.

Ramai gleerr membe yang aku dapat kat sini.Mle2 mcm sombong jgak msing2 ni,then da bbrape lme tu ok la.Kpd adik2 yang teringin nak masuk matrik ni,aku galakkan la.sebab sumpah glerrr bez.yang tak beznye time orentasi la.hehe.

                              
                                       ni time jamuan buke puase brsme praktikum.
                             
                                                                 take2 photo

                             
                                               1 group
                       


                       
                                         <3 Myda <3


Nk tahu ni sape?ni la besties aku dekat Kmns.Result dye gempak kowt.Dak 4flat katekan.Takpe cik myda,ade lagi beberape pointer je pon aku nk same dgn kau.haha.best sngt2 kawan dengan dye.love you la kawan!

Actlly ade bnyak lagi pictre2 tapi lom dmsukkan kan lagi ke dlm lappy.so,aku just post2 kan picture je la yer.hehe.Ktorang da mcm belangkas da.mane aje ktorang g mst berdua je.nver be sprated.

No comments:

Post a Comment